Rotax MAX Challenge UKRAINE

ІСТОРІЯ 30 РОКІВ ДОСВІДУ IN KARTING …

Коли BRP розпочав свій бізнес з картами в 1980-х роках,
компанія переважала на ринку завдяки своїм великим досвідом роботи з високопродуктивними двотактними двигунами.
Впровадження ринку двигуна Rotax 125 MAX DD2 - інноваційна безпровідна система приводу з двошвидкісною коробкою передач. Введення Rotax RM1 kart.
Двигуни Ротакса виграли найбільше гоночних титулів - і все ще веде список загальних титулів чемпіонату.

10-річчя Великого фіналу Rotax MAX Challenge.
У 1997 році компанія випустила нову концепцію двигуна, засновану на багаторічному досвіді технологій двотактних

для рекреаційних застосувань: двигуна Rotax 125 MAX з численними новими можливостями для світу картингу.
2014 Впровадження двигунів Rotax 125 MAX evo - наступного покоління двигуна Rotax MAX.

2013 р. 30-річчя бізнесу в карті BRP.

2011 р. Вироблено 70 000 двигунів Rotax MAX.

2009 р. Вироблено 60 000 Rotax 125 MAX двигунів.

2007 Впровадження Rotax 125 Micro MAX.
2006 Відкриття ринку для всіх виробників шасі для двигуна Rotax 125 MAX DD2.
2004 Впровадження двигуна Rotax 125 Mini MAX.
2003 Випущено 25 000 двигунів Rotax 125 MAX.
2002 р. Двигуни Rotax 100cc припинені.
2000 Впровадження двигуна Rotax 125 Junior MAX. Перший фінал Rotax MAX Challenge Grand.
1999 Початок першої національної змагальної серії Rotax MAX Challenge.
1997 Впровадження двигуна Rotax 125 MAX.
1995 CIK - гомологізація інноваційних лівих двигунів Rotax 100cc з роторними та роторними клапанами.

1992 р. Впровадження поршневого двигуна Rotax 100cc. (Клас CIK / ICA-Junior)

1986 р. Впровадження моторного клапана Rotax 100cc. (Клас CIK / ICA)

1983 р. Впровадження легендарного двигуна поворотного клапана Rotax 100cc для карта гонок. (Класи CIK / FIA та FSA)

history

Rotax MAX Challenge UKRAINE